Aktualności

Jak zorganizować bankiet firmowy?

2014-10-22

Jak zorganizować bankiet? Umiejętność organizowania bankietu to bardzo przydatna umiejętność, zwłaszcza jeżeli zajmujesz się w swojej firmie PR-em lub marketingiem. Bardzo często może sie zdarzyć, że będziesz musiał zorganizować tak owy dla swojego pracowadcy lub klienta – wówczas powinieneś wykazać...

Czytaj więcej...

Wybór miesjca na zorganizowanie konferencji

2014-10-23

Przede wszystkim powinniśmy mieć na uwadze:  łatwość dojazdu, szybkość połączeń,  prestiż miejsca oraz cenę.  Pamiętaj również, że nawet najbardziej szczegółowo dopracowana konferencja, może okazać się klęską jeżeli źle wybierzemy jej miejsce.  Najgorszym z możliwych scenariuszy jest sytuacja, w której prelegenci...

Czytaj więcej...

Nie tylko mała czarna-czyli 3 propozycje stylizacji bankietowych

2015-09-16

RUBIN I SZMARAGD Tendencja inspirowana kolorami szlachetnych kamieni to chyba najgorętszy motyw tego sezonu. Spódnica podkreślająca talię i biodra w kolorze burgundu w zestawieniu z bluzką o barwie intensywnej zieleni uczyni naszą stylizację niezwykle barwną. By nadać zestawieniu odpowiedniego i...

Czytaj więcej...

Nagrody Emmy 2015 rozdane!

2015-09-22

W Los Angeles miała wczoraj miejsce gala rozdania nagród Emmy 2015. Za najlepszy serial dramatyczny uznana została "Gra o Tron". Niemałą sensacją była Viola Davis, która jako pierwsza w historii czarnoskóra aktorka zdobyła statuetkę w kategorii "Najlepsza aktorka w serialu...

Czytaj więcej...

Konferencja NASA- na Marsie znaleziono ciekłą wodę

2015-09-29

Amerykańska agencja kosmiczna rozwiązała zagadkę Marsa. Czerwona Planeta nie jest wysuszoną pustynią, ale znajduje się na niej woda w stanie ciekłym. Specjaliści są przekonani, że przed milionami lat Mars przypominał Ziemię. Należąca do NASA sonda kosmiczna Mars Reconnaissance Orbiter (MRO)...

Czytaj więcej...

Jak aranżacja biura wpływa na efektywność pracy

2015-10-02

Sukces na rynku jest możliwy dzięki rozwojowi technologii, efektywnej pracy zespołu, a także… aranżacji biura. Przedsiębiorstwa zaczynają dostrzegać korzyści związane z przygotowaniem stanowisk pracy, które są podporządkowane charakterowi wykonywanych zadań. Jak pokazują badania przeprowadzone przez firmę Mikomax Smart Office, zdaniem...

Czytaj więcej...

Szkolenie firmowe- kilka praktycznych rad jak je zorganizować

2015-10-13

1. KONCEPCJA SZKOLENIA Przed przystąpieniem do organizacji szkoleń należy zastanowić się nad koncepcją planowanego szkolenia: potrzebie, przyczynach i celach. Dobre okazje do organizowania szkoleń dla Pracowników: -zatrudnienie nowych pracowników -etap wdrażania nowości (nowych technologii, produktów, usług) -zmiana w strukturze własnościowej...

Czytaj więcej...

Szczypta dobrych manier czyli zasady Savoir vivre obowiązujące w biurze

2015-10-22

Dobre maniery i wychowanie na co dzień, poprawne zachowanie w różnych sytuacjach, etykieta na oficjalnych spotkaniach i przy innych okazjach - w czym tkwi sedno sprawy? Po czym można rozpoznać kulturalnego człowieka? To ruch ciała, mimika, sposób bycia, wysławiania się,...

Czytaj więcej...

Event biznesowy na miarę XXI wieku – atrakcyjne sposoby organizacji spotkań firmowych

2015-12-21

Organizacja spotkań firmowych to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed pracodawcą. Dawno już minęły czasy, kiedy to pracownicy firmy spotykali się w skromnej restauracji, a prezentacje dotyczące dotychczasowych osiągnięć, kolejnych projektów i wdrażanych innowacji przekazywane były na niewyraźnych kserokopiach....

Czytaj więcej...

Wiosna sezonem konferencji

2016-04-14

Wiosną i jesienią konferencje organizowane są częściej, to plus dla organizatorów konferencji, kongresów, czy szkoleń. Po chłodnym okresie zimy można wreszcie wziąć pod uwagę krótki wyjazd firmowy, szkolenie, bądź organizację w siedzibie na miejscu spotkania konferencyjnego dla zespołu pracowników bądź...

Czytaj więcej...

Jak zachować się na ważnej imprezie firmowej w Chinach??

2016-07-05

Wszyscy dobrze wiemy, że co kraj to obyczaj. Zróżnicowanie w zachowaniu wśród różnorodnych kultur to rzecz oczywista. Dzisiejszy artykuł jest świetnym drogowskazem dla ludzi, którzy wybierają się do Azji, a dokładniej do samych Chin. Jeśli zamierzacie uczestniczyć w jakichś oficjalnych...

Czytaj więcej...

Czy warto zorganizować bankiet?

2016-07-19

Utarło się, że bankiet to sztywna, nudna i pełna powagi impreza firmowa. Z tego powodu nie była to popularna forma spotkań binesowych, jednak nadchodząca moda z zachodu Europy spowodowała większą popularność bankietów. Polacy dostrzegli w nich wytworność oraz lepsze możliwości...

Czytaj więcej...

Angielski Bankiet

2016-07-26

Mylnym wrażeniem jest fakt, że bankiet angielski wymaga wyjątkowego nakładu środków. Skromne przyjęcie jest jednak bardzo pożądaną formą powitania, bądź pożegnanie ważnego gościa. Jak większość tego typu przyjęć zaczyna się około godziny dwudziestej. Kelnerzy od początku zajmują się serowaniem aperitifu....

Czytaj więcej...

Przez żołądek do biznesu

2016-09-26

Chcąc człowieka dobrze poznać trzeba zjeść z nim beczkę soli - sugeruje stare porzekadło. Ale czy na pewno dotyczy to biznesowych relacji? Tego nie wiemy. Gdyby jednak przysłowiową beczkę zamienić na wykwintny lunch lub oryginalną paletę przystawek, standardowa wymiana wizytówek...

Czytaj więcej...

Jak zorganizować udaną konferencję w hotelu?

2016-11-17

Organizacja eventów o charakterze biznesowym zawsze i niezależnie od branży stanowi ogromne wyzwanie i wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Przedsięwzięcie to wymaga uwzględnienia wielu czynników, z których największe i podstawowe znaczenie ma miejsce. Trudno bowiem nie zgodzić się z założeniem,...

Czytaj więcej...

Ogólnopolski Program Infrastruktura Turystyczna Roku 2017

2017-02-03

  Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej ogłasza VIII edycję Ogólnopolskiego Programu Infrastruktura Turystyczna Roku 2017 Program adresowany jest do branży turystycznej w całej Polsce. Celem inicjatywy, firmowanej przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej jest wyłonienie najlepszych w kraju hoteli, hosteli spełniających najwyższe...

Czytaj więcej...

Lokal na konferencję – co powinien mieć? Zobacz kilka praktycznych wskazówek

2017-03-13

Planując konferencję lub szkolenie firmowe należy pamiętać o kilku kwestiach, które mogą okazać się bardzo istotne, zarówno dla organizatorów, jak i zaproszonych gości. Po sprawdzeniu dostępności terminu i liczby osób, którą sala konferencyjna lub szkoleniowa jest w stanie pomieścić, warto...

Czytaj więcej...

Cztery ważne zasady dla planujących strój na przyjęcie firmowe

2017-03-16

W coraz większej liczbie firm, biur i przedsiębiorstw wprowadzany jest dress code. Pracodawca określa, jak powinien wyglądać jego personel. Zwykle chodzi o to, by pracownik wyglądał schludnie, nierzadko również elegancko. Strój obowiązujący w pracy to już norma. Najczęściej na co...

Czytaj więcej...

Nadchodzi wiosna. Czas na firmowe garden party

2017-03-17

Na zewnątrz powoli robi się ciepło. Organizatorzy przyjęć firmowych mają zatem okazję, by odstąpić od nieco formalnej formy bankietów, na rzecz garden party. Jak powinno wyglądać takie plenerowe przyjęcie? Warunkiem koniecznym udanego garden party jest pogoda. Planując termin warto sprawdzić...

Czytaj więcej...

A, B, C korzystania ze szwedzkiego stołu

2017-03-20

Gdy trafimy na przyjęcie czy firmowy bankiet, na którym potrawy podawane są w formie szwedzkiego stołu, warto wiedzieć, jak z niego korzystać, by nie popełnić towarzyskiej gafy. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, co można robić, a czego za wszelką cenę należy...

Czytaj więcej...

Wyjątkowe miejsca